Geoblog.pl    alatomek    Podróże    Bułgaria    Jadą, jadą misie, hop siup tra la la, śmieją im się pysie ha ha ha ha ha...

Jadą, jadą misie, hop siup tra la la, śmieją im się pysie ha ha ha ha ha...

Polska, Chorzów

Od naszego ostatniego wpisu tutaj bardzo wiele się zmieniło. Nie o Geoblog, a o nasze życie chodzi. 18.02 z kapsuły wyskoczyła mała Nataszka - ta malutka tam na dole... o ta... owinęła się właśnie w pieluchę.
Jako że szeroko pojęte podróżowanie, przemieszczanie się, nadal nas kręci, podjęliśmy decyzję, po wcześniejszym przekonaniu się, że nasza córeczka dobrze znosi jazdę samochodem, o wybraniu się na wakacje do Bułgarii, choć ostrzyliśmy sobie zęby na 'ciut dalej'.

Tak więc tym razem największymi atrakcjami wyjazdu miały być:
1. Dokładne rozłożenie trasy na 3 prawie równe odcinki oraz bezpieczna, odpowiedzialna jazda
2. Zapewnienie Nataszce odpowiedniej temperatury w samochodzie oraz skuteczne reagowanie na jej potrzeby
3. Kontrola jej ekspozycji na promienie słoneczne i pogoń za cieniem
4. Prewencja działalności insektów i ewentualne łagodzenie skutków ukąszeń komarów
5. Zmierzenie się z koniecznością rezygnacji z imprezowego życia nocnego
... i wiele, wiele innych pod dyktat nowego członka rodziny
A jeśli uda się coś zobaczyć, doświadczyć czegoś nowego, odpocząć to będzie dobrze.

Towarzyszy nam Marek, z którym byłem w Sozopolu 5 lat temu. Wyruszamy!(t)